دلنوشته من
نوشته شده توسط : b v m

سلام عاشقا؟

حما حالتون خوبه؟ اااااااااااا خوب نیستین چرا؟ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداهان شما هم مث من عاشقید!!!!!!!!! تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وای که چه حس بدیه ازیه ور حس این که تنها نیستیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد و از یه طرف حس از دست دادنش داغونت میکنه تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد!!!!!!!!!

من الان دچار حس دومم خیلی بد هست دوس دارم از بین ببرم این حس اخه عشق من پاک؟ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خیلی دوسش دارم و ارزوم رسیدن به اون و دوس ندارم حتی یه لحظه هم ناراحت باشه؟ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

البته بیشتر کارها و خصوصیات اخلاقی من و میلادم عین همه ! تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

الان یه مدت کوتاه که منو و میلاد اشنا شدیم اما انگار چند ساله همو میشناسیم ؟ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

در روز چندبار باهم حرف میزنیم با تلفن و همش هم در حال sms دادن به هم هستیم. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دیگه درس برام مهم نیست تنها چیز مهم تو زندگیم رسیدن به میلاد؟ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخب سن منو میلاد هنوز زیاد نیست تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پس فکر نکنم زیاد دچار هوس و نامردی باشیم اخه عشق دوران بچگی پاکه؟ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

البته منو میلاد بچه نیستیم این یه تیکه عاشقی بود؟ من و میلاد بجای دونفر بزرگ حریفیم؟ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

                             عشقم میلاد دوست دارم تا اخر عمرم برام مث روزای اول عشقمون گلی بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

                                                                   





:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
من در تاریخ : 1396/6/5/7 - - گفته است :
عزیزم عشق دوران بچگی پاکه..بچگی منظورم تا 17-18ساله....ولی خب.... همش این نیست.. یه وقتی هست که23 سالته و می بینی با چهار سال پیشت خیلی فرق کردی.. موضوع بهترو بدتر شدن نیست... آدم وقتی بزرگتر میشه عقاید و ملاک ها و دیدش متفاوت میشه.. تو بعضی ها کم تر.. تو بعضی ها بیشتر.


امیدوارم عشق واقعی زندگیت رو پیدا کنی و خوشبخت بشی...


فقط یه چیزی.. واسه پیدا کردن عشق عجله نکن.. هرچیزی تو زمان خودش زیباست..


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: